صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۹۳۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از قم، در آیین اختتامیه مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه که با حضور مسئولان استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم، صبح امروز، ۲۳ دی‌ماه در سالن همایش آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد، از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شد.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

در رشته معارف قرآن کریم در بخش بانوان، فاطمه آزموده از خراسان شمالی، زینب جعفری از فارس، شهرزاد نصر از فارس، اکرم حسینی از قم و سمیرا مال‌وردی از اصفهان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در بخش بانوان اهل سنت رشته معارف قرآن کریم نیز کویستان صیدی از کردستان، مهین تیموری از خراسان جنوبی و شادی رحمانی از کردستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش آقایان رشته معارف قرآن کریم، محمد قیطاسیان از قم، علی محمدصالحی از اصفهان، سیدعلی صالح‌زاده از مازندران، مرتضی آرش‌مهر از آذربایجان غربی و جعفر عابدی از خراسان رضوی حائز رتبه‌های اول تا پنجم را کسب به دست آوردند.

در بخش آقایان اهل سنت رشته معارف قرآن کریم هم مجید فلکی روح از کردستان، ادریس میره‌کی از کردستان و ادریس واحدی از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته معارف نهج‌البلاغه در بخش بانوان تقوا داودی از تهران، سیده ربابه حاتمی از خراسان شمالی، زینب آذرخشی ریحانی از خراسان رضوی، راضیه لشکری ار فارس و بی بی انسیه گوهری موسی‌آباد از تهران رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش آقایان رشته معارف نهج‌البلاغه نیز غلامحسین فاتحی از چهارمحال و بختیاری، سیدرضا کاظمی از مازندران، حسین کریم‌زاده مقدم از لرستان، رحیم عنایت‌زاده از اصفهان و هادی اسماعیل‌زاده از خراسان شمالی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به دست آورند.

در رشته معارف صحیفه سجادیه در بخش بانوان مریم رفیعی از اصفهان، رویا سلطان‌پور واحد از زنجان، معصومه اسماعیلی‌نژاد از قم، الهام احمدشاهی از فارس و هانیه فیروزآبادی از کرمانشاه به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در بخش آقایان رشته معارف صحیفه سجادیه نیز علیرضا جاوید از آذربایجان شرقی، علی سوخکی از فارس، امیرسجاد زیتونی از خراسان جنوبی، سجاد حبیبی از قم و غلامرضا شانقی از قم به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از 19 تا 23 دی‌ماه به میزبانی استان قم برگزار شد.

انتهای پیام