صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۷۵۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۳

معاون آموزش حوزه علمیه قم از پاسخگویی به ۳۴ هزار و ۷۹۴ درخواست طلاب و اساتید حوزه توسط معاونت آموزش حوزه علمیه قم از طریق پیشخوان مجازی آموزش خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام علی‌اصغر همتیان؛ معاون آموزش حوزه علمیه قم، اظهار کرد: آیت‌الله اعرافی مدیر محترم حوزه‌های علمیه مکرراً در جلسات مختلف با اشاره به ضرورت استفاده بیشتر از پیشخوان مجازی، تأکید کردند تمامی درخواست‌ها و مشکلات اداری طلاب باید بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخ داده شود.
 
وی افزود: بر این اساس در سال ۱۴۰۳ معاونت آموزش حوزه علمیه قم به ارائه خدمات از طریق پیشخوان مجازی، اهتمام بیشتری داشته و موفق به دریافت و پاسخگویی تعداد ۳۴ و ۷۹۴ درخواست اساتید و طلاب محترم شد.
 
معاون آموزش حوزه علمیه قم بیشترین درخواست‌ها در سال ۱۴۰۳ را مربوط به موارد زیر اعلام کرد:
 
- پیشخوان انتخاب درس ۶۲۷۶ درخواست
 
- پیشخوان مدارج علمی ۵۰۴۲ درخواست
 
- پیشخوان امتحانات کتبی ۴۰۲۹ درخواست
 
- پیشخوان کمسیون آموزش ۲۷۱۹ درخواست
 
- پیشخوان امتحانات شفاهی ۲۵۳۴ درخواست
 
- پیشخوان انتقالات و وضعیت تحصیلی ۲۲۶۱ درخواست
 
وی بر این نکته هم تاکید کرد که اغلب درخواست‌های طلاب و اساتید از طریق پیشخوان مجازی قابل طرح و پیگیری بوده و همکاران معاونت آموزش حوزه علمیه قم تلاش می‌کنند در سال جدید در کمترین زمان ممکن و حداکثر تا ۴۸ ساعت پاسخ لازم ارائه شود.
 
معاون آموزش حوزه علمیه قم در پایان، گفت: در کنار افزایش گستره پوشش خدمات پیشخوان مجازی دقت در پاسخ‌دهی و کاهش ارجاعات امر مهم دیگری است که دنبال می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توفیقات قابل توجهی در این امور باشیم.
انتهای پیام