صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۵۴۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

شعب خارجی: اکران فیلم «محمد رسوال الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عمومی سنگال داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روزنامه فرانسوی‌زبان «آفتاب» (LE SOLEIL) سنگال در شماره روز جمعه، 6 شهریور خود با انتشار مقاله‌ای با اشاره به آغاز نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در تهران و دیگر استان‌ها و شهرهای کشورمان، نوشت: «فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی می‌خواهد با تصویر خشن از اسلام مبارزه کند».
 
اشاره به هدف فیلم برای دفاع از پیامبر اکرم(ص) و همچنین جایگاه این فیلم در سینمای ایران به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سینمایی و هزینه 40 میلیون دلاری برای ساخت آن، از دیگر مطالب منتشر شده در این مقاله و نشان دهنده اهمیت تولیدات سینمایی کشورمان برای رسانه‌های عمومی در غرب آفریقاست.