صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۸۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

گروه مسابقات ــ مرحله منطقه‌ای از مجموع مراحل برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم حذف شده تا از این پس این جشنواره نیز همچون دیگر جشنواره‌های قرآنی دستگاه‌‌های دانشگاهی در دو مرحله برگزار شود.

به گزارش ایکنا؛ جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم هر سال بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده در بیش از 120 دانشگاه دولتی و 250 دانشگاه غیرانتفاعی و در سه مرحله مقدماتی یا دانشگاهی، منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود.
این جشنواره در شش بخش معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی و آوایی که مجموعاً بیش از 30 رشته را شامل می‌شود، برگزار می‌شود و تاکنون سی و چهار دوره از آن نیز برگزار شده است.

براساس آخرین اخبار منتشر شده در مورد این جشنواره، مرحله منطقه‌ای از مجموع مراحل برگزاری جشنواره حذف شده و در این دوره، تنها شاهد دو مرحله دانشگاهی و سراسری خواهیم بود.
این در حالی است که اغلب دستگاه‌های دانشگاهی نیز مسابقات خود را تنها در دو مرحله مقدماتی و سراسری برگزار می‌کنند و پس از آن برگزیدگان خود را به مرحله ملی معرفی می‌کنند.
مرحله دانشگاهی این جشنواره در بخش‌های معارفی و آوایی پایان یافته و نتایج آن نیز اعلام شده است. نتایج بخش‌هایی که نیاز به ارسال آثار دارد نیز تا پایان خردادماه و پس از ارزیابی نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متسابق
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
در مرحله دانشگاهی مسابقه حفظ به صورت کتبی و با سوالات غیر استاندارد است که در اینصورت به تجوید و صوت و لحن هیچ نمره ای اختصاص ندارد ولی در مرحله کشوری حفظ به صورت شفاهی است و این امر غیر قابل قبول است که نتایج حفظ بر اساس همان آزمون کتبی برگزار شود. از مسئولین خواستار پیگیری هستیم.