صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۶۴۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در آزمون سراسری قرآن و عترت ۶۴ زنجانی حائز رتبه برتر شدند.

ابراهیم قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پیرو اعلام برندگان جوایز هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت که در بهمن‌ماه سال 1398 توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری و مساعدت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، درخشش و موفقیت قرآن‌آموزان استان زنجان در این آزمون چشمگیر بوده  است.

وی با مثبت ارزیابی کردن تعداد برگزیدگان این آزمون ابراز کرد: در آزمون سراسری قرآن و عترت حدود 1200 از استان زنجان نفر شرکت کرده بودند و از این تعداد 64 نفر حائز رتبه برتر و در قرعه‌کشی جزو برندگان سراسری شدند.

قاسمی یادآور شد: این آزمون هر سال جهت ارزیابی، تشویق و ترغیب قرآن‌آموزان و همچنین ارزیابی و حمایت از مؤسسات و مراکز قرآنی برای همه گروه‌های سنی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرآن‌آموزان مشمول دریافت جوایز، تا 5  تیرماه با مراجعه به سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت به آدرس quranedu.ir وارد کارتابل خود شده و شماره حساب شبا به نام خودشان را برای دریافت جوایز ثبت کنند.

انتهای پیام