صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای طرح «شیفت ایثار» در واحدهای تولیدی استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، یحیی احمدی، مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 14 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه کارگری همگام با دیگر اقشار به کمک بخش‌های آسیب‌دیده جامعه آمده تا در شرایطی که کشور دچار بحران‌هایی همچون کرونا و تحریم‌های ظالمانه است، قدری از آلام مردم بکاهد.

وی از اجرای طرح شیفت ایثار در سنگر تولید و خدمات اقتصادی و اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح در راستای احیای فرهنگ ایثارگری و در دو بخش ایثار برای کارگران و دست یاریگر برای کارفرمایان برگزار می‌شود تا با پیوند کارگر و کارفرما به کمک به توسعه کشور بینجامد.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنان در استان همزمان با سراسر کشور با محوریت شرکت ایران‌ ترانسفو آغاز به‌کار کرد، ادامه داد: امیدواریم این طرح کمکی به وضعیت معیشتی افزادداشته باشد.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: همچنین برنامه همزمان ضدعفونی و پاکسازی محیط کارخانجات بزرگ صنعتی استان با عنوان شیفت ایثار توسط بسیجیان شهرستان، سپاه ناحیه و گردان عملیاتی جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح رزمایش مومنانه از عید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود، ابراز کرد: ‌این رزمایش در قالب نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان زنجان به اجرا در خواهد آمد.

احمدی از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان خبر داد و گفت: در مرحله نخست رزمايش کمک مؤمنانه نیز بیش از 3500 بسته معیشتی و ارزاق عمومی تقدیم جامعه هدف شد.

انتهای پیام