صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد:

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر با اشاره به به اهمیت و نقش بانوان در نهضت عاشورا، گفت: ضرورت دارد نقش بانوان در نهضت عاشورا تبیین و آثار عالیه آن مشخص شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر  امروز 20 مرداد در جلسه با کادر مدیریت و مبلغین خواهر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به‌صورت ارتباط تصویری، با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در نهضت عاشورا، گفت: باید به نقش بانوان در نهضت عاشورا پرداخته و این نقش تبیین و آثار عالیه آن مشخص شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه تاکنون کارهای مختصری در این زمینه انجام شده ولی قوی نبوده است، ادامه داد: در این زمینه نیاز است که حوزه علمیه خواهران بوشهر در دهه آخر ماه صفر یک همایش همراه با ارائه مقاله برگزار کند و در این همایش از منظرهای مختلف، نقش بانوان در نهضت عاشورا و جاودانگی آن بعد از نهضت عاشورا بررسی و تبیین شود.
 
امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش احیای دین توسط مبلغات و مبلغین و آثار و برکات آن، تصریح کرد: کاری که شما و حوزه علمیه خواهران انجام می‌دهید کار بزرگی است که بر پایه پنج اصل عبودیت، رشد ایمانی، رشد تقوایی، رشد اخلاقی و تحصیل و تبلیغ استوار است که نتیجه این کار خشنودی خداوند است.
 
وی افزود: در شرایط کنونی که به معنای دقیق کلمه بمباران تبلیغی دشمن هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی انجام می گیرد، مقاومت تبلیغی و دینی در مقابل این تهاجم نرم یک وظیفه اصلی است و این وظیفه الان متوجه حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است.
 
صفایی بوشهری بیان کرد: لازم است در فضای مجازی و حقیقی به شدت برنامه‌ریزی کرد و با دقت وارد صحنه شد چون دشمن با تمام قوا وارد شده است.
انتهای پیام
مطالب مرتبط