صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل از برگزاری مسابقه عکاسی «بهار مسجد»، «از بهار طبیعت تا بهار قرآن» به همت ستاد فهما استان اردبیل خبر داد.

مصطفی آمون، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مسابقه عکاسی «بهار مسجد»، «از بهار طبیعت تا بهار قرآن» به همت ستاد فهما استان اردبیل و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه استان، حوزه هنری استان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه هنری با موضوعات جلوه‌های زیبای مساجد در بهار طبیعت و بهار قرآن، فعالیت جوانان و نوجوانان مسجدی، میهمانان نوروزی در مساجد، برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی مسجد محور، نماز جماعات، سفره‌های هفت‌سین ساده در مساجد و ... برگزار خواهد شد.

آمون ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه هنری، نمایش جلوه‌های زیبای مساجد در فصل بهار و ماه مبارک رمضان و همزمانی این دو بهار و کارکرد فرهنگی، هنری و اجتماعی مساجد است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات مطرح شده تا ۳۱ فروردین به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی ارسال کنند.

وی یادآور شد: برپایی سفره هفت سین به نیت شهدا با مشارکت فعالان کانون‌ها در مساجد منتخب استان اردبیل به مناسبت سال جدید از دیگر اقدام‌های فرهنگی است.

انتهای پیام