صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

مراسم سالگرد گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای ترور از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل حسینیه عاشقان ثارالله محله جانبازان شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم چهل‌و‌یکمین سالگرد گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای ترور، هشتم شهریورماه، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و با تلاوت سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن و با حضور مسئولان لشکری و کشوری در محل حسینیه عاشقان ثارالله محله جانبازان شهر بوشهر برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلین علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، در این مراسم، شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شخصیت‌هلی مدافع جبهه حق و مقاومت اسلامی را شهدایی دلسوز و مردمی در راه پرچمداری اسلام و انقلاب خواند و اظهار کرد: طوفان عاشورایی و دیگر نصرت‌های الهی با فتح قله علم‌آموزی و انقلابی‌گری و ولایتمداری و شهادت‌طلبی و استکبارستیزی در راستای اقامه اهداف گام دوم انقلاب اسلامی تحقق خواهد یافت. 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دولت سیزدهم در ادامه افزود: اگر ما بخواهیم دو جبهه حق و باطل را ترسیم کنیم، می‌بینیم که شهدا و انسان‌هایی که پای عهدهای خود با خدا تا پای جان و شهادت ایستادند در جبهه حق قرار دارند. 

وی تصریح کرد: حرکت‌های جبهه حق و رهروان حسینی برای بقای ارزش‌ها و دین امتداد دارد و یکی از اهداف این جبهه حق برای پایداری دین و اسلام و انقلاب اسلامی است‌. 

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه دین کامل و اسلامیت را پیغمبر آورد، گفت: پیغمبر هم دین را با وحی گرفت و به امت ابلاغ کرد و نیز هر چه از ناحیه سیدالمرسلین(ص) به‌عنوان دستورات الهی و هدایتی آمد معرفت‌الله و وحی الهی و گسترش و تبلیغ نظام توحیدی بود.

تجلیل از ۱۵ خانواده شهدای ترور با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و سردار علی رزمجور، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، اجرای گروه سرود غدیر مسجد صاحب الزمان(عج) محله بهمنی و مرثیه‌خوانی حسین معینی، مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، سخنرانی حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و برپایی نمایشگاه عکس حوزه هنری از دیگر برنامه‌های این مراسم حماسی و انقلابی بود.   

 

خبرنگار: حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط