صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان از برگزاری بیستمین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه خبر داد و گفت: مباحثی پیرامون نحوه همکاری با صدا و سیما در این جلسه مطرح شد.

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری بیستمین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه خبر داد و در رابطه با جزئیات آن، گفت: مباحثی پیرامون نحوه همکاری با صدا و سیما و در رابطه با چگونگی فعالیت مؤسسات در فضای مجازی مطرح شد.

وی ادامه داد: بنا شد در ماه آتی سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورزان برگزار شود. این هیئت متشکل از عده‌ای صاحب‌نظر در مسائل قرآنی، اساتید و پژوهشگران است که جلسه اول در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلسه دوم نیز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. از نتایج این جلسات می‌توان به چند مقاله اشاره کرد که به زودی منتشر می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در رابطه با موضوع بانک اطلاعات قرآنیان نیز اظهار کرد: قرار شد جلساتی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه به منظور بررسی موضوع و ادامه کار برگزار شود، اداره ارشاد یکسری ایرادهایی وارد کرده که باید رفع شوند.

انتهای پیام