صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

نخستین محفل کاروان قرآنی «شهید دانش» متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان یزد به‌مناسبت دهه کرامت در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

به گزارش ایکنا از یزد، اولین محفل کاروان قرآنی «شهید دانش» متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان یزد به مناسبت دهه کرامت در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد به ایکنا گفت: این کاروان قرآنی که به مناسبت دهه کرامت و با همکاری مؤسسه قاریان و حافظان استان راه‌اندازی شده است از پیشکسوتان و نخبگان استان تشکیل شده و قرار است در شهرستان‌های استان حضور یابد و به اجرای برنامه بپردازد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در اولین برنامه در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت، گفت: در کنار این محفل کارگاه آموزشی ویژه جامعه قرآنی شهرستان با تدریس علی اکبر کاظمی استاد و داور قرآنی انجام شد.

میرجلیلی، بازدید از موزه علم و هنر شهرستان بافق را از دیگر برنامه‌های این کاروان که با حضور یکصد نفر از جامعه قرآنی استان و خانواده آنان برگزار شد، اعلام کرد.

انتهای پیام