صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۷۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

گروه سیاسی: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: انقلاب اسلامی گنجینه با‌برکتی است که 35 سال دول استعماری درصدد نفوذ و رخنه در آن هستند ولی با وحدت و همدلی ملت ‌تا به امروز خدشه‌ای به اقتدار نظام وارد نشده و امروز جهان ایران اسلامی را به‌عنوان یک ابر‌قدرت یاد می‌کند.
وی اظهار کرد: حضور ملت در صحنه‌های مختلف انقلاب دشمنان نظام را در بهت و حیرت قرار داده، به‌گونه‌ای که اتحاد و همدلی ملت آنان را به وحشت‌ انداخته است.
نماینده مردم ‌در مجلس ‌بیان کرد: خدای بزرگ را شاکریم‌ که انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی ۳۵ سال ‌را با وجود انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها، تحریم‌ها و هشت سال جنگ تحمیلی، همراه با عزت و سرافرازی طی کرده و امروز در راه فتح قله‌های افتخار هستند.
زارعی عنوان کرد: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس ‌خاطرنشان کرد: انقلابی که ارزش‌های نو را به جوامع بشری عرضه کرد و چنان‌که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این چنین به وصف آن می‌پرداخت: «این قیام، قیام حق بر باطل بود، قیام عبودیت بر طاغوت بود، قیام انسانیت بر توحّش بود و رمز پیروزی ما در این بود که نهضت ما جنبه معنوی و اسلامی داشت و این هدیه غیبی بود که خداوندبه ما داد این استقلالی که خدای تبارک و تعالی به ما داده و دست اجانب را کوتاه کرده، برای خاطر آن قدرت ایمان و وحدت کلمه بود».
وی اضافه کرد: اکنون در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و سی و ششمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت هستیم و انتظار می‌رود مردم ولایتمدار و شهید‌پرور استان با حضور پر‌شور و حماسی خود در راهپیمایی با‌شکوه ۲۲ بهمن بار‌دیگر ضمن تجدید عهد ‏و میثاق با آرمان‌های امام راحل‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگ زرین دیگری برافتخارات کهگیلویه وبویراحمد سرافراز ‏بیفزایند.