صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۸۱۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
به پاس 60 سال خدمت صادقانه؛

گروه اجتماعی: در مراسمی با عنوان «چشمه فیض» از آیت‌الله صادقی، رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد به پاس شصت سال خدمات صادقانه وی تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 11 اسفند در جمع خبرنگاران گفت‌: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌‌الله حاج شیخ عباس‌علی صادقی، رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد صورت گرفته و مطاق پیش‌بینی انجام شده این مراسم 15 اسفند برگزار می‌شود.

وی از رونمایی کتاب زندگینامه آیت‌الله صادقی در حاشیه مراسم بزرگداشت خبر داد و بیان کرد: سخنران این مراسم آیت‌الله محمد‌جواد فاضل لنکرانی خواهد بود‌.

مدیر‌کل ارشاد‌ لرستان همچنین از رونمایی تمبر یادبود این مراسم خبر داد و گفت: همچنین فیلمی از زندگی‌نامه و سوابق فعالیت‌های سیاسی، مذهبی، علمی و ... آیت‌الله صادقی تهیه شده است.

اسماعیلیان ادامه داد: عوامل تهیه این فیلم با حضور در محل زادگاه این عالم بزرگوار ضمن به تصویر کشیدن مراحل مختلف زندگی آیت‌الله صادقی با خود وی و روحانیان و علمای استان در مورد آیت‌الله صادقی گفت‌وگو داشته‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین پیش از این مستندی در مورد آیت‌الله صادقی توسط صدا و سیمای مرکز لرستان تهیه شده که این مستند در قالب لوح فشرده در اختیار مهمانان بزرگداشت در روز برگزاری مراسم قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، این مراسم با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی استان، حوزه علمیه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار می‌شود.