صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۲۰۴۴۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
از سوی سازمان تبلیغات اسلامی؛

گروه فضای مجازی: نشست بررسی ظرفیت‌های فضای مجازی با حضور کارشناسان امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو و مدیران برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در نشست «بررسی ظرفیت‌های فضای مجازی» که با هدف بررسی چالش‌ها و نحوه استفاده بهینه از فضای مجازی برای تبلیغات دین و اسلام  برگزار شد علی اسماعیلی، مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی ، علیرضا محمدی، مدیرکل برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری و جمعی از کارشناسان فضای مجازی و مبلغین حضور داشته و مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و راهکارهای حل این معضلات را مورد تحلیل قرار دادند.

در این نشست مواردی هم‌چون تبیین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه رسانه و فضای مجازی، تعریف عملیاتی از مفاهیم حوزه فضای مجازی در ارتباط با برنامه‌های سازمان و نهادهای مرتبط دینی و فرهنگی، تهیه و تدوین سند رسانه و فضای مجازی سازمان‌ها و نهادهای تبلیغی و احصای اهداف عملیاتی فرایندها و زیرساخت‌های لازم برای حوزه فضای مجازی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

پرداختن به امور تبلیغی دین در فضای مجازی

بنا بر این گزارش در این نشست، پرداختن به امور تبلیغی دین از سوی کارشناسان و مبلغین در فضای مجازی تاکید و بر ضرورت رسیدگی به مشکلات این حوزه با کمک همه نهادها و دستگاه‌های مربوطه اشاره شد.

این نشست عصر روز گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و کارشناسان بر برگزاری دوره‌ای این نشست تاکید کردند.