صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۷۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
هاشمی در پاسخ به ایکنا:

گروه سلامت: وزیر بهداشت با انتقاد از سکوت برخی از کشورهای عربی در قبال جنایت غزه، گفت: این‌ها همان کشورهای هستند که در جنگ تحمیلی نیز در کنار صدام و کفر در مقابل اسلام و ایرانیان ایستادند و ما توقعی‌ای به غیر از این نداریم.

سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه تجمع اعضای جامعه پزشکی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با تاکید بر اینکه اعضای جامعه پزشکی بی صبرانه منتظر حضور خود و کمک‌هایشان در کنار مردم مظلوم غزه هستند تا وظیفه دینی و ایمانی خود را به خوبی انجام بدهند، گفت: ایرانیان و به ویژه جامعه پزشکی افتخار می‌کنند تا در کنار تمامی آزادی خواهان جهان در این مسیر قدم بردارند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: هم اکنون ضمن اعلام آمادگی تعداد زیادی از اعضای جامعه پزشکی برای حضور در غزه، امکانات پزشکی، بیمارستان و مراکز درمانی نیز آماده پذیرایی از مجروحان و مصدومانی است که امکان انتقال آن‌ها به ایران فراهم شود.
هاشمی تصریح کرد: حتی بسیاری از مردم کشور نیز برای کمک به مردم غزه خون خود را اهدا کرده‌اند که امیدواریم مصر و سایر کشورهای عربی و اسلامی نیز به خوبی در این زمینه همکاری داشته باشند تا بتوانیم سهم خود را خوبی ایفا کنیم.
وی همچنین با انتقاد از سکوت برخی از کشورهای عربی در قبال جنایت غزه، گفت: این‌ها همان کشورهای هستند که در جنگ تحمیلی در کنار صدام و کفر در مقابل اسلام و ایرانیان ایستادند و ما توقعی‌ای به غیر از این نداریم به تعبیری این گونه اقدامات تکرار رفتاری است که علیه مردم ایران در 30 سال گذشته داشته‌اند و از این بابت متاسف هستیم.