صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۷۲۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
حسن حافظی‌پور در غرفه ایکنا:

گروه فضای مجازی: معاون فناوری اطلاعات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: رسانه‌های قرآنی به واسطه استفاده از طرح واقعیت افزوده می‌توانند مخاطبان بسیاری را جذب کنند.

حسن حافظی پور، معاون فناوری اطلاعات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 آبان ماه از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بازدید کرد.

حافظی‌پور درباره طرح واقعیت‌افزوده برای مطبوعات کشور اظهار کرد: از آنجا که موضوع واقعیت افزوده موضووع جدیدی است و به نوعی روش متعادل کردن سیستم‌های یک طرفه همچون مطبوعات است، به واسطه این طرح می‌توان همزمان شاهد نمایش تصویر، فیلم، موسیقی، سخنرانی و حتی به عنوان سه‌بعدی خواهیم بود.

رئیس ستاد فناوری اطلاعات نمایشگاه افزود: این طرح از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده است و از آنجا که مرکز نمی‌تواند به صورت مستقیم وارد بیزینس شود، از همین جا به همه شرکت‌ها اعلام می‌کنیم که اگر تمایل به مشارکت با مرکز برای اجرای این طرح داشته باشند، وارد میدان شوند.

معاون فناوری اطلاعات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: روزنامه‌ها و محصولات قرآنی همچون کتاب به واسطه واقعیت افزوده می‌توانند مخاطبان بسیاری را جذب کنند.

حافظی‌پور اظهار کرد: تا کنون روزنامه همشهری و ایران، طرح واقعیت افزوده را اجرایی کرده‌اند.

مصاحبه تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.