صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۱۵۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۸

گروه انديشه و علم: همكاری جهاد دانشگاهی مشهد با سايت بازسازی بقيع می‌تواند بستر مناسبی را برای جمع‌آوری نظرات و راهكارهای دانشگاهيان و حوزويان سراسر كشور در مسير زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع فراهم كند.

«يوسفی»، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، كانون قرآن شاهد مشهد، بسترهای مناسب برای همكاری با پايگاه ثقلين در جهت زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع را تشريح كرد و گفت: يكی از اقداماتی كه اين معاونت می‌تواند در اين مسير انجام دهد استفاده از پتانسيل موجود در جهاد دانشگاهی مشهد به جهت دسترسی كامل به دانشگاه‌ها و حوزه‌های سراسر كشور است كه می‌تواند در امر اطلاع‌رسانی به‌كار گرفته شود.
يوسفی افزود: اين معاونت همه ساله اقدام به برگزاری همايش‌های كشوری با موضوعات مختلف و برگزاری مسابقات مقاله‌نويسی ميان دانشجويان و طلاب حوزه‌های علميه می‌كند كه می‌توان اين تجربيات را در برگزاری همايش سراسری بازسازی بقيع و برگزاری مسابقه سراسری پايان‌نامه‌نويسی با موضوع بازسازی بقيع به كار گرفت.
وی ضمن اشاره به آشنايی با ميزان فعاليت‌های پايگاه ثقلين از طريق مطالعه مطالب سايت بازسازی بقيع اظهار كرد: همكاری جهاد دانشگاهی مشهد با سايت بازسازی بقيع می‌تواند بستر مناسبی را برای جمع‌آوری نظرات و راهكارهای دانشگاهيان و حوزويان سراسر كشور در مسير زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع فراهم كند.
يوسفی همچنين ضمن اعلام اين نكته كه جهاد دانشگاهی مشهد می‌تواند از منابع مالی خود جهت زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع استفاده كند افزود: اين معاونت آماده است تا پوستر فراخوان مسابقه سراسری پايان‌نامه نويسی با موضوع بازسازی بقيع را پس از انتشار به دانشگاه‌ها و حوزه‌های سراسر كشور ارسال كند.
«حميد رابعی»، مسئول سايت بازسازی بقيع نيز در اين گفت‌وگو ضمن تشكر و قدردانی از معاونت محترم فرهنگی جهاد دانشگاهی مشهد به جهت اعلام آمادگی برای همكاری بيشتر با پايگاه ثقلين تأكيد كرد: استفاده و برنامه‌ريزی بر روی پتانسيل‌های موجود در جهاد دانشگاهی با توجه به گستره فعاليت‌های اين نهاد در دانشگاه‌ها و حوزه‌های سراسر كشور يكی از برنامه‌ها و راهكارهای ارزنده در جهت زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع خواهد بود.
خبرنگار: حميد رابعی