صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۰۵۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸

گروه فعاليت‏های قرآنی: معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش گيلان گفت: مسئولين بايد به امر شناسايی استعدادهای قرآنی در مدارس نگاهی ويژه بعنوان يك ضرورت داشته باشند.

ضياء غيوری، معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش گيلان در گفت‏وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه گيلان، در خصوص تربيت قرآنی اظهار كرد: برای رسيدن به سعادت و كمال دنيا و آخرت، بايد انسانی قرآنی شويم و در برابر جريانات مختلف زندگی با ديد و افكار قرآنی عمل كنيم.
وی افزود: هدف از تربيت قرآنی در روايات اسلامی، تربيت يك انسان سالم و كامل در تمام ابعاد فكری، معنوی و فردی است و اين امر بايد به صورت يك هدف كلی، در تمام مراحل زندگی مورد توجه قرار گيرد.
معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش گيلان در ادامه تصريح كرد: همه مردم نسبت به تربيت نسل جوان و نوجوان جامعه مسئول هستند؛ لذا بايد با ايجاد ارتباط صميمی با دانش‏آموزان، علاقه قرآنی را در آن‏ها ايجاد و جهت‏گيری‏های قرآنی را در آن‏ها تقويت نماييم.
غيوری با اشاره به امر شناسايی استعدادهای قرآنی تأكيد كرد: استعدادهای قرآنی بايد توسط مربيان قرآن شناسانده شوند و بايد اهتمام ويژه به آن شود تا دانش‏آموزان بنای توانمندی آينده خود را بر مبنای قرآن قرار دهند.
وی در ادامه عنوان كرد: اگر تربيت قرآنی فرزندان محقق شود، كودكان می‌توانند در نتيجه اين تربيت راه اصيل زندگی را بيابند و مسير موفقيت خود را باز كرده و برای سرنوشت خطير خود تصميم بگيرند.
معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش گيلان نقش مدارس در بلوغ توانايی‏های دانش‏آموزان را بسيار تاثيرگذار دانست و خاطرنشان كرد: مسئولين بايد به امر شناسايی استعدادهای قرآنی در مدارس نگاهی ويژه بعنوان يك ضرورت داشته باشند.