صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۷۱۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی دفتر نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه شهركرد از برگزاری بيستمين دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدايی دينی از 21 مرداد به مدت يك ماه در این استان خبر داد.

سجاد محمدی، مسئول روابط عمومی دفتر نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه شهركرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه چهارمحال و بختياری، از برگزاری بيستمين دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدايی دينی در استان خبر داد.
وی با اشاره به اينكه اين دوره از 21 مرداد به مدت يك ماه در استان برگزار خواهد شد، تصريح كرد: اين دوره با رويكرد سبك زندگی اسلامی و با حضور انديشمندان دينی در قالب سه برنامه برگزار خواهد شد.
محمدی افزود: با برنامه ريزی و هماهنگی‌های صورت گرفته شب‌ها در مصلای امام خمينی(ره) شهركرد، عصرها اجلاس‌های تخصصی و صبح‌ها ويژه شهرستان‌های استان برنامه‌ها در راستای شهبه‌زدايی دينی برگزار خواهد شد.
وی برگزاری چنين دوره‌هايی را در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان و تصريح كرد: ايستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن كار مشکلی نيست، تنها بايد از توانمندی‌های خود به خوبی بهره‌مند شويم و آن‌ها را درست عرضه كنيم؛ بر همین اساس اين طرح در راستای مقابله با اين جنگ نرم برنامه‌ريزی و اجرا خواهد شد.
محمدی به سبك زندگی اسلامی اشاره و بر اجرای صحيح آن در جامعه اسلامی تأكيد كرد و افزود: متأسفانه تاكنون جامعه ما به سبك زندگی صحيح اسلامی پی نبرده و آن را به‌صورت صحيح نشناخته است كه می‌طلبد نسبت به ترويج اين موضوع مهم اهتمام ويژه‌ای داشته باشيم.
وی اجرای اين طرح را بسيار اثربخش و مؤثر دانست و تصريح كرد: سابقه 20 ساله نشان داده اگر اين طرح به‌خوبی اجرایی شود، به يقين آثار و بركاتی فراوانی را برای مردم و استان به‌دنبال خواهد گذاشت.
محمدی خاطرنشان كرد: بهره‌مندی از حضور مرجع عالی قدر تشيع حضرت آيت‌الله‌العظمی نوری همدانی از توفيقات بزرگ اين طرح است.
وی بر لزوم بهره‌مندی هرچه بيشتر مردم استان از اين طرح معنوی تأكيد کرد و آيت‌الله سيد احمد خاتمی، حجت‌الاسلام حسين دهنوی، حجت‌الاسلام علی ربانی، حجت‌الاسلام ناصر رفيعی، حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسی، آيت‌الله سيدهاشم حسينی بوشهری، حجت‌الاسلام راشد يزدی، حجت‌الاسلام علی ثمری، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اكبری، آيت‌الله مرتضی مقتدايی، حجت‌الاسلام حسن عرفان، حجت‌الاسلام حبيب فرحزاد، حجت‌الاسلام سيدمهدی خاموشی و حجت‌الاسلام كاظم صديقی را از سخنرانان این طرح مؤثر در راستای اعتلای فرهنگ دینی استان برشمرد.
یادآور می‌شود، اين طرح معنوی از 21 مردادماه به‌همت روابط عمومی دفتر نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه شهركرد به مدت يك ماه در استان برگزار می‌شود.