صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۰۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲

از ۴۰۰ هيئت گرگان

به گزارش خبرگزاری بين‌
ا نقش آفرينی بيش در اجلاس پيرغلامان حسينی ا
خبرگزاری شبستان: رئيس شورای هيئات مذهبی گرگان با اشاره به اينكه تا كنون ۱۴ دستگاه برای برپايی ايستگاه صلواتی اعلام آمادگی كردند، گفت: بيش از ۴۰۰ هيئت گرگان در اجلاس پيرغلامان حسينی نقش آفرينی می كنند.
از ۴۰۰ هيئت گرگان
به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اسدی، رئيس هيئات مذهبی شهرستان گرگان، عصر امروز (21 مهر) در جلسه هماهنگی كميته های اجلاس پيرغلامان حسينی در گرگان اظهار داشت: بخشی از فعاليت های اجرايی يازدهمين اجلاس پيرغلامان حسينی برعهده شورای هيئات مذهبی است كه اين شورا با احساس مسئوليت در اين باره به نحو احسن آنها را انجام می دهد.


وی افزود: انتظار هست تا در تريبون نمازجمعه و منابر عمومی مساجد نسبت به اين اجلاس اطلاع رسانی صورت بگيرد تا مردم با برگزاری اجلاس در گرگان آشنا شوند.


اسدی با تاكيد بر استفاده از ظرفيت دانشگاه و هيئات دانشجويی، تصريح كرد: خوبست در روز افتتاحيه هيئات دانشجويی نيز اعلام آمادگی كنند تا در مراسم شركت كنند و اگر قصد چنين كاری دارند با دبيرخانه هماهنگی كنند تا اقدامات لازم صورت بگيرد.


نايب رئيس شورای هيئات مذهبی استان گلستان خاطرنشان كرد: شورای هماهنگی استان گلستان سيستم صوتی را آماده كرده و در اختيار اجلاس قرار داده و از اين ظرفيت هم می توان در راستای اطلاع رسانی و پخش نواها استفاده كرد.


اسدی با اعلام اينكه هيئات دانشجويی و دانش آموزی در روز افتتاحيه يعنی ساعت 7 صبح (8 آبان) به همراه هيئت رزمندگان حضور خواهند داشت، تصريح كرد: تا كنون 14 دستگاه و نهاد اداری برای برپايی ايستگاه صلواتی اعلام آمادگی كرده اند و اين در حالی است كه كميته امداد امام خمينی(ره) 20 چادر در اختيار ما گذاشته و ما از همه اين ظرفيت استفاده می كنيم.


وی گفت: تكيه(هيئت) حوزه هنری و هيئت های دانش آموزی و آموزش و پرورش پای كار هستند و در وقت لازم از ظرفيت عظيم آنها استفاده می شود و با توجه به كنترل جمعيت در نظر داريم از هر هيئت چد نفر را انتخاب كنيم تا در مراسم شركت كنند.


رئيس هيئات مذهبی شهرستان گرگان با بيان اينكه هيئت حضرت علی اكبر (ع) هلال احمر نيز اعلام آمادگی كرده تا در اين مراسم شركت كند، خاطرنشان كرد: گرگان بيش از 400 هيئت دارد كه آماده هستند در اين اجلاس نقش آفرينی كنند.