صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

گروه فعالیت‌های قرآنی: با وجود اینکه پیش از این، باغ‌موزه دفاع مقدس به عنوان میزبان نمایشگاه قرآن معرفی شده بود، اما شنیده‌ها حکایت از احتمال برپایی نمایشگاه قرآن در مصلای تهران دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حالی که مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای گذشته از قطعی شدن برپایی نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس خبر داده بودند، این بار شنیده‌ها حکایت از احتمال تغییر مکان برپایی نمایشگاه قرآن دارد.
بر اساس این شنیده‌ها احتمال اینکه در روزهای آینده مصلای تهران به عنوان میزبان نمایشگاه قرآن معرفی شود دور از انتظار نیست، همین شنیده‌ها حکایت دارد که میزبانی مصلای تهران از نمایشگاه قرآن تنها در انتظار امضای وزیر ارشاد و تأیید نهایی وی است.
براساس این گزارش روز 29 فروردین‌ماه حجت‌الاسلام حشمتی، ‌معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه‌ای با شورای عالی قرآن شهرداری تهران داشت که خروجی آن انتخاب باغ موزه دفاع مقدس به عنوان میزبان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بود.
حشمتی در مورد این انتخاب، همکاری خوب شهرداری تهران و هزینه‌های بالای مصلای امام خمینی(ره) را مهم‌ترین عاملی عنوان کرده بود که آنها را مجبور به انتخاب باغ موزه به عنوان محل برپایی نمایشگاه قرآن کرده بود.
حال باید به انتظار روزهای آینده نشست و دید که نمایشگاه قرآن پس از دوری یک ساله از مصلای تهران بار دیگر به این مکان بازخواهد گشت یا خیر؟ شنیده‌ها، این احتمال را بسیار قوی می‌داند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حنانه
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
ای خدااا
بازم شروع شد، اینجا برگزار می شه اونجا برگزار می شه خو بگین کجا برگزار میشه که همه بدونن از همین الانننننننننننن
چرا اینجوری میکنین خوووووووووووووووووووووووووووووو؟