صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۰۵۸۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

گروه بین‌الملل: آستان مقدس حضرت عباس(ع) در کربلای معلا به تأسیس مرکز چاپ و تفسیر قرآن و پژوهش درباره علوم قرآنی اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب سایت شبکه جهانی کفیل، شیخ ضیاءالدین الزبیدی، مدیر این مرکز در این باره گفت: این مرکز چاپ و نشر و تفسیر قرآن کریم سرآغازی برای تأسیس مؤسسات دیگر مرتبط با قرآن کریم و عترت است.
وی افزود: قرآن کریم و عترت مطهر(ع)  منبع هدایت، رحمت و بشارت برای مؤمنان است و قرآن و اهل بیت(ع) همان نوری هستند که چراغ هدایتمان بوده و عقلمان را روشنگری بخشیده و ما را به راه حق رهنمون می‌شوند.
شیخ ضیاءالدین الزبیدی تصریح کرد: این مرکز به درخواست «سیداحمد صافی»، تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) تأسیس و چاپ و نشر قرآن کریم آغاز فعالیت‌‌‌های این مرکز خواهد بود.
وی گفت: آستان مقدس حضرت عباس(ع)، ظرفیت زیادی در زمینه طرح‌ها و پروژه‌های قرآنی دارد و کادر متخصصی در این مرکز مشغول به فعالیت خواهند شد.
شیخ ضیاءالدین الزبیدی افزود: این مرکز، طرح‌ها و پروژه‌های دیگری نیز در دست اجرا دارد که از جمله آن چاپ قرآن گویای تفسیر و تفسیر قرآن کریم به روایات اهل بیت(علیهم‌السلام) است و در آینده سمینارها و همایش‌های قرآنی نیز برگزار خواهد کرد.