صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۶۱۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن:

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن اظهار کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر مطلع شدیم که ممنوع التلاوت شدن قاریان مصری از سوی وزارت اوقاف مصر صحت ندارد.

محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره اخباری که مبنی بر ممنوع‌التلاوت شدن «محمود شحات انور» و «یاسر شرقاوی» به دلیل سفرهای اخیر به جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است، گفت: بعد از انتشار این اخبار ما صحت این موضوع را دنبال کردیم اما موفق به صحبت با «محمود شحات انور» نشدیم و از دیگر قاریان مصری که با آنها در ارتباط بودیم پیگیر این موضوع شدیم که آنها صحت این اخبار را تأیید نکردند.
وی افزود: این احتمال وجود دارد که اخبار منتشر شده طی روزهای اخیر مربوط به همان موضوعی است که چند ماه پیش در خصوص حضور قاریان مصری در جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود؛ حالا اینکه اخبار گذشته به چه دلیل دوباره منتشر شده است ما مطلع نیستیم.
میرزاجانی عنوان کرد: در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اوقاف مصر نیز مطلبی در این خصوص منتشر نشده است لذا جمع‌بندی بررسی‌های ما می‌تواند به این نحو باشد که این اخبار صحت ندارد.
وی در پایان گفت: ما این حسن ظن را داریم که مسئولان قرآنی کشور مصر در تقویت روابط قرآنی با کشور ما همراهی می‌کنند و امیدواریم شاهد ارتقای سطح همکاری‌های قرآنی باشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
قابل توجه رؤسای شورای عالی قرآن
http://ar.awkafonline.com/?p=24218