صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۷۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
ویژه دانشجویان؛

گروه اندیشه: مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی مسابقه اینترنتی «الفبای انقلاب اسلامی» را ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی مسابقه اینترنتی «الفبای انقلاب اسلامی» را ویژه دانشجویان سراسر کشور از جمله گیلان برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقمند به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به نشانی www.7cc.ir (بخش نظر) و با الهام‌گیری از جمله معروف مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، واژه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی را بیابند لذا باید به ازای هر حرف از حروف الفبا، یک کلمه مناسب را تداعی‌گر گوشه‌ای از مفاهیم، ارزش‌ها، افراد، حوادث یا جریان‌های انقلاب اسلامی است، پیشنهاد کنند.

به 22 نفر از کسانی که حداقل20 پاسـخ  مرتبط با موضوع را ارائه کرده‌اند، به قید قرعه، جایـزه کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس(به ارزش ریالی سه میلیون ریال) تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا، این مسابقه در راستای طرح «هفت شهر شایستگی» جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

این طرح اشاره به منظومه رویدادهای دانش‌بنیان فرهنگی دارد که با هدف تحقق الگوی فارغ‌التحصیل شایسته در نظام آموزش عالی ایران و به ابتکار معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

هدف نهایی طرح مذکور، تربیت دانش‌آموختگانی است که انتظار می‌رود در طول دوره دانشجویی، شایستگی‌های لازم را بر اساس هفت نقش اصلی(نقش‌هایی که سبب رشد فردی و اجتماعی دانشجو شده و در صورتی که دانشجو بتواند وظایف خود را متناسب با آن نقشی که بر عهده دارد به بهترین نحو به انجام رساند، قابلیت، ظرفیت، توانمندی و در یک کلمه شایستگی خود را نشان خواهد داد) کسب نمایند.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در تلاش است، از طریق مجموعه فعالیت‌های پیش‌بینی شده در مراکز، سازمان‌ها و واحدهای تابعه خود که در قالب هفت المپیاد فرهنگی – دانشجویی طراحی شده‌اند، تحقق الگوی فارغ‌التحصیل شایسته را دنبال نماید.