صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۲۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

گروه بین‌الملل: در آستانه سالگرد فاجعه منا، لشکر توئیتری آل‌سعود قصد دارد، برای فرافکنی و در واکنش به پیام رهبر معظم انقلاب، هشتگ #ايران_سبب_كارثة_منى را ترند کند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از کانال تلگرامی مطالعات سعودی، در آستانه سالگرد فاجعه منا، لشکر توئیتری آل‌سعود قصد دارد، برای فرافکنی و در واکنش به پیام رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی)، هشتگ #ايران_سبب_كارثة_منى (ایران؛ مسبب فاجعه منا) را ترند کند و همه کاربران سعودی را دعوت به همکاری در این هشتگ کرد.
این اقدام کاربران سعودی وابسته به دربار، درحالی صورت می‌گیرد که بیشتر رسانه‌های سعودی روز گذشته، 15 شهریور پیام حج رهبر معظم انقلاب را با محوریت سلب مسئولیت اداره حج از عربستان پوشش داده و تأکید کردند که رهبر عالی ایران با اشاره بی‌کفایتی عربستان، مدیریت حج را زیر سؤال برده‌اند.
گفتنی است، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در ابتدای به قدرت رسیدن پدرش، یک لشکر 100 هزار نفری در توئیتر اجیر کرده تا وی را در راه رسیدن به تخت پادشاهی یاری کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
m h
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
اتفاقا از تصاوير فوق مي توان به نفع ايران بهره برداري نمود . بطوريكه ملاحظه مي گردد ، عربستان سعودي و ايادي اسرائيل و آمريكا در هر كشوري كه آثار علاقه مردم به انقلاب اسلامي ايران وجود داشته باشد ، اين علاقه مندي را با تمام توان سركوب خواهند نمود و فجايع فوق را ببار خواهند آورد.
يعني به هيچ وجه حضور فرهنگي و صدور انقلاب اسلامي را بر نمي تابند.