صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۲۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران از شورای عالی قرآن شهرداری تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران از نزدیک فعالیت‌های شورای عالی قرآن شهرداری را مورد ارزیابی و بازدید قرار داد. در این بازدید حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری گفت: در واقعه شناسایی هزار و  500 جلسه خانگی برای سال 95 هدف‌گذاری شده است که این کار با کمک مدیران مؤسست قرآنی در حال انجام است.
وی ادامه داد: حمایت‌های که در ایام مختلف از تشکل‌های قرآنی انجام می‌گیرد براساس آماریست که وجود دارد و شناسایی جلسات قرآن شاخص استان تهران از مهمترین کارهای این شورا است.
کوششی با اشاره به اینکه 556 جلسه قرآنی شاخص در سطح شهر تهران است، اظهار کرد: 107 جلس قرآن خانگی سطح یک در تهران است که با حضور قاریان و حافظان و اساتید برجسته قرآنی تشکیل می‌شود.
گفتنی است؛ طی این بازدید عبداللهی از نزدیک در روند گزارشات جلسات این شورا و مصوبات آن قرار گرفت. همچنین ارزیابی فعالیت‌های قرآنی مناطق 22 گانه و امتیاز‌بندی آنها و ساماندهی خانه‌های قرآن وعترت و شناسایی فعالان قرآنی که در مناطق شهر تهران هستند برعهده این شورا است که در این راستا از میان 354 خانه قرآن، 334 خانه قرآن شناسایی شده و با سایر مدیران خانه‌های قرآن نیز برای انجام مصاحبه تماس گرفته شد.
از دیگر فعالیت‌های شورای عالی قرآن شهرداری می‌توان به شناسایی جلسات قرآن خانگی با کمک مدیران خانه‌های قرآن و عترت و یا کارشناسان قرآنی مناطق اشاره کرد که تا کنون حدود 500 جلسه قرآن توسط این شورا شناسایی شده که امید است تا پایان سال هزار جلسه دیگر شناسایی شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
با بازدید از کم و کاستی جلسات قرآنی با اطلاع می‌شود و در رفع آن اقدام کند