صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۴۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

گروه جهاد و حماسه: کتاب «مُهری از نان ساجی» به نویسندگی ساسان نورمحمدی که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، از تولیدات حوزه هنری کرمانشاه بوده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است که زندگی و شهادت سردار شهید ابراهیم رستمی و مجاهدت‌های سنگرسازان جهاد سازندگی را روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کتاب «مُهری از نان ساجی» به نویسندگی «ساسان نورمحمدی» که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است از تولیدات حوزه هنری کرمانشاه و منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر بوده و زندگی و شهادت سردار شهید «ابراهیم رستمی» و مجاهدت‌های سنگرسازان جهاد سازندگی را روایت می‌کند.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«ابراهیم گفت: گاز ماشین رو بگیر زودتر از تنگه بریم بیرون 
با حرف او اضطراب همه وجودم را فرا گرفت.
پیچ اول را که رد کردیم، ناگهان یکی از بچه‌ها به آن دو نفر که در کنار جاده راه می‌رفتند و پشتشان به ما بود اشاره کرد و گفت: اینها را ببینید. لباس‌هایشان سبز است.
با دیدن لباس سبز آن‌ها برق از چشمانمان پرید. به فانوسقه و پوتین‌هایشان دقت کردیم. خدایا! چه می دیدیم؟! کجا آمده بودیم؟ باورمان نمی‌شد. آن‌ها نیروهای عراقی بودند. همه آن‌هایی که جلوتر دیده و از کنارشان عبور کرده بودیم هم عراقی بودند. باور نکردنی نبود. ما از خط مقدم عراقی‌ها عبور کرده و در قلب دشمن قرار گرفته بودیم؛ آن هم سوار بر ماشین. نمی‌دانستیم چه کار باید بکنیم. نه راه پیش داشتیم، نه راه پس...»
این کتاب 480 صفحه‌ای که به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و در کرمانشاه رونمایی شده، با قیمت 19 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.