صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۸۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
با افتصاد مقاومتی و اخلاق اسلامی؛

گروه سلامت: هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت با محور‌های اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اخلاق اسلامی و انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اعلام فراخوان شرکت در این جشنواره کلید خورد و برای اولین بار در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، دانشجویان کل کشور امکان رقابت در یک جشنواره فرهنگی را خواهند داشت.

 تقویت فضای پرنشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، توسعه و تقویت مشارکت دانشجویان خصوصاً در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی دانشجویان و ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌مندی از ابزار هنر از جمله اهداف برگزاری جشنواره هشتم است.

از جمله تغییرات مهم و منحصر به فرد جشنواره هشتم، امکان شرکت دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.

همچنین اضافه شدن بخش کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به جشنواره هشتم، یکی از تغییرات دیگر این دوره جشنواره نسبت به جشنواره سال گذشته است.

 اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اخلاق اسلامی و انسانی، انسجام و وفاق ملی، اقتدار ایرانی و اهتمام به مشکلات جوانان از جمله محورهای مورد تأکید در هشتمین دوره جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.

در جشنواره هشتم شرکت‌کنندگان در بخش‌ها و رشته‌های ادبی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و موسیقی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کلیه متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت festival.behdasht.gov.ir از اول آبان ماه تا اول دی ماه برای ثبت نام و ارسال اثر اقدام کنند.