صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۴۵۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
در آران و بیدگل؛

کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با بزرگداشت هفته وقف، مسابقه عکس با عنوان «وقف چشمه همیشه جاری» و مسابقه مقاله‌نگاری وقف در آران و بیدگل برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با بزرگداشت هفته وقف، مسابقه عکس با عنوان «وقف چشمه همیشه جاری» و مسابقه مقاله‌نگاری وقف در آران و بیدگل برگزار می‌شود. مسابقه عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و آماتور با موضوع موقوفات، امامزادگان و بقاع متبرکه آران و بیدگل خواهد بود.
 همچنین، اداره اوقاف و امور خیریه به‌منظور اشاعه فرهنگ و تبیین ارزش‌های والای وقف در بین نوجوانان، به برگزاری مسابقه مقاله‌نگاری ویژه هفته وقف اقدام کرده است.
 مسابقه مقاله‌نگاری در دو سطح ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با موضوع انشانویسی وقف و پایه دهم تا دوازدهم با موضوع مقاله‌نویسی وقف برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش نبأ مهلت ارسال آثار، ۷ آذرماه مصادف با روز وقف است و علاقه‌مندان، آثار خود را در قالب سی دی به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان واقع در خیابان شهدا کوچه معراج ۱۱ و یا از طریق رایانامه aran-bidgol@oghaf.ir ارسال کنند.
همچنین برای تمامی گروه های سنی، مسابقه پیامکی با موضوع «وقف و موقوفات و خیرین» طراحی و اجرا خواهد شد.
اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقه، در دهه وقف معرفی خواهند شد.
یادآور می‌شود، 27 صفر به نام روز بزرگداشت وقف در تقویم ملی نامگذاری شده است و دهه وقف، امسال از 7 تا 17 آذر ماه خواهد بود.

روح‌اله باقری