صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

گروه دانشگاه: همایش قبل از سفر عتبات، ویژه زائرین دانشگاهی استان تهران روز شنبه، ۲۵ دی ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک، همایش قبل از سفر عتبات، ویژه زائرین دانشگاهی استان تهران روز شنبه ۲۵ دی ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و زائرین عتبات دوره شانزدهم برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، این همایش طبق روال دوره‌های گذشته، در استان‌های مختلف و با حضور زائرینی که در این دوره قرار است به عتبات مشرف شوند برگزار می‌شود. در تهران نیز همایشی با حضور زائرین دانشگاهی جهت آشنایی بیشتر با سفر عتبات، آمادگی معنوی قبل از سفر، ذکر نکات ویژه اجرایی و اعزام، معرفی برنامه‌های فرهنگی در راستای لزوم بهره‌برداری بهتر از این سفر برگزار خواهد شد.
این همایش ویژه دانشگاهیان اصلی و ذخیره‌ای است که بهمن و اسفند سال جاری و فروردین و اردیبهشت ماه سال ۹۶ از تهران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
برنامه‌هایی برای این همایش تدارک دیده شده است از جمله سخنرانی معرفتی در زمینه آمادگی سفر، آشنایی با نکات اجرایی، پخش کلیپ، معرفی برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ستاد بخشی از برنامه‌های این مراسم است که در دوره‌های قبل نیز بوده است.
این همایش روز شنبه، ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۴ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و میزبان زائرین دانشگاهی و همراهانشان خواهد بود.