صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۵۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

گروه شبکه اجتماعی: در شبکه اجتماعی تلگرام تعدادی از قاریان ممتاز کشور، تلاوت‌هایی را منتشر و ثواب انتشار آن را به روح شهدای آتش‌نشان هدیه کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) تعدادی از قاریان برجسته و ممتاز کشور، تلاوت‌ها و تصاویری را در کانال تلگرام خود منتشر و ثواب آن را به روح آتش‌نشانان و آنانی که جانشان را در حادثه‌ تلخ ساختمان پلاسکو از دست دادند، هدیه کردند.
وحید خزایی، قاری ممتاز کشور تلاوت زیبایی از سوره حمد با صوت محمد صدیق منشاوی، قاری برجسته مصری را با این عنوان که ثوابش به روح جانباختگان ساختمان پلاسکو برسد در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
در کانال تلگرامی مرحوم حمیدرضا عباسی نیز فرازی از اوّلین تلاوت‌های زنده‌یاد در حرم مطهر رضوی با عنوان هدیه به ارواح آتش نشانان و آنانی که جانشان را در حادثه‌ ساختمان پلاسکو از دست دادند، منتشر شده است.



احمد ابوالقاسمی، قاری برجسته کشور با انتشار فیلمی از آتش‌نشانان نوشت، اینها قهرمانان آتش نشانی‌اند در مجتمع پلاسکو از خدای متعال مسئلت می‌کنیم که آن‌ها را کمک کند.


در کانال تلگرامی سیدجواد پناهی، قاری بین المللی کشور با بیت شعری از این عزیزان یاد شده است. هر چند که آتش به دلت می بارد/ پیش قدمت خلیل، گل می کارد/ انگار خدا خواست قرارت باشد/ تا تاج شهادت به سرت بگذارد/ روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.


کانال جلسات علی‌اکبر حنیفی، قاری و داور بین المللی کشور با گذاشتن تصویری از آتش‌نشانان فداکار یاد کرده است.

کانال تلگرامی مجید فقیه، قاری ممتاز کشور از دست دادن قهرمانان وطن را به تمامی هموطنان تسلیت گفت.



کانال تلگرامی حمید رحیمی، قاری ممتاز کشور نیز با انتشار عکس زیر، این حادثه را تسلیت گفت.


کانال تلگرامی ابراهیم فلاح تبسم چهره، قاری ممتاز کشور به شهادت رسیدن چند تن از آتش‌نشانان را که در حادثه ساختمان پلاسکو که جان به جان آفرین تسلیم نمودند تسلیت عرض کرد.


کانال تلگرامی امین عبدی، قاری ممتاز کشور خواستار شد برای نجات جان آتش‌نشانان فداکار و هموطنان زیر آوار پلاسکو دعا کنیم.


محمد کریمی‌نیا، قاری ممتاز کشور در کانال تلگرامی خود تصویر زیر را همراه با متن زیر منتشر کرد. صدایی که از زیر آوار ساختمان پلاسکو شنیده می‌شد، صدای عشق‌، از خود گذشتگی و ایثار بود.