صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

گروه بین‌الملل: دانشجویان دانشگاه ایالت «کلرادو» و مردم شهر «فورت کالینز» سه‌شنبه، 12 بهمن در اعلام همبستگی با مهاجران مسلمان دست به تجمع خواهند زد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «collegian»، سازمان‌های فعالان اجتماعی، سازمان «برخیز و اقدام کن»، «شبکه اقدامات کلرادوی شمالی» و «فورت کالینز برای پیشرفت» با سازماندهی این تجمع یک ساعته مقابل دفتر «گاردنر کری»، سناتور کلرادو قصد دارند به قانون ممنوعیت ورود مسلمانان توسط ترامپ پاسخ دهند.
قرار است، پلاکاردهایی با شعارهای «پل بسازید نه دیوار»، «ما همسایگان مهاجر و مسلمان را دوست داریم»، «هیچ کس در آمریکا غیرقانونی نیست» و «ما همه مهاجر هستیم» بین شرکت‌کنندگان توزیع شود.
سازمان‌های برگزار کننده تجمع از شرکت‌کنندگان خواهند خواست تا نامه‌هایی نیز در حمایت از مسلمانان نوشته و به دفتر سناتور تحویل دهند.
همچنین دادخواستی نیز علیه سیاست منع ورود مسلمانان به آمریکا به امضا رسیده و قبل از تجمع به‌صورت آنلاین منتشر خواهد شد.
این سازمان‌‌ها معتقدند باید از مردم خواسته شود تا در لبه درست تاریخ بایستند و به جای موانع و دیوار، پل‌های ارتباطی با مسلمانان بسازند.
گفتنی است، ترامپ دیروز، ۸ بهمن دستوری مبنی بر ممنوعیت ۹۰ روزه ورود اتباع ۷ کشور اسلامی از جمله ایران، عراق و یمن و تعلیق ۱۲۰ روزه پذیرش پناهجویان را به امضا رساند.