صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

گروه مسابقات: آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی استان تهران، فردا، 16 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران طی دو روز رقابت 14 و 15 بهمن‌ماه با رقابت 600 راه‌یافته به این دوره از مسابقات در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار ‌شد.

وی با اشاره به اینکه ظهر امروز، جمعه، 15 بهمن‌ماه این رقابت‌ها پایان می‌یابد و اسامی افراد برگزیده مشخص می‌شود، اعلام کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات شنبه، 16 بهمن‌ماه از ساعت 8:30 صبح با سخنرانی عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان برپا می‌شود.

ذکاوت اظهار کرد: همچنین طی این مراسم طنین تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان فضای اختتامیه را معطر می‌کند. 

مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به قرائت رتبه نخست رشته تحقیق در بخش آقایان، بیان کرد: در بخش دیگر برنامه رتبه نخست رشته حفظ نیز به ارائه محفوظات و پاسخ حاضران در سالن می‌پردازد.

وی عنوان کرد: از دیگر سخنرانان آیین اختتامیه این دوره از مسابقات پیرحسین کولیوند، مدیر بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی خاتم‌الانبیا(ص) و دبیر این مسابقات و محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خواهند بود.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران، شنبه، 16 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات بیمارستان فوق‌الذکر در طبقه اول برگزار می‌شود.