صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

کانون خبرنگاران نبأ: کلنگ احداث یک درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی خیرساز امروز، 12 بهمن‌ماه همزمان با اولین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان در بیمارستان شریعتی تهران به زمین زده شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، کلنگ درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی خیرساز با حضور مسئولان و خیران صبح امروز، 12 بهمن‌ماه در بیمارستان شریعتی تهران به زمین زده شد.
سیدرضا نیری، دبیرکل مجمع خیرین سلامت در حاشیه این مراسم در رابطه با انتخاب بیمارستان شریعتی جهت احداث این درمانگاه به خبرنگار کانون نبأ، گفت: برای ما واجب است تا هر کجا صدای درمانده‌ای را می‌شنویم در حد توان خود به آن کمک کنیم. در نگاهی به فرموده امام خمینی(ره) که همه دنیا سرای من است؛ باید در کمک به نیازمندان به این وظیفه دینی توجهی ویژه داشت.
وی بیان کرد: برای ما فرقی بین بیمارستان‌ها نیست؛ بیمارستان شریعتی یک قطب علمی، پژوهشی و آموزشی برای این کشور است و انصافاً تخصصات و سرمایه‌های گران‌سنگی در این مکان مشغول کار هستند. با توجه به اینکه این مکان نه تنها پاسخ‌گوی بیماران استان تهران است بلکه از کل کشور بیماران بیشماری به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، در نتیجه توقعات بیشتری از این بیمارستان وجود دارد.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 50-60 سال از عمر این بیمارستان گذشته و فرسوده شده، کمک و یاری خیرانی که در سنگر بهداشت و درمان هستند را جهت رفع مشکلات می‌طلبد و ما نیز در حد توان آماده خدمت هستیم.
نیری با اشاره به برنامه‌های این مجمع و ساخت‌وسازهایی که با معرفی و تأیید مسئولان توسط خیران صورت می‌گیرد؛ اظهار کرد: طی سال‌های اخیر یک هزار و 300 مرکز درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، خانه بهداشت در کل کشور حتی در مناطق محروم ساخته‌ و تحویل داده‌ایم و این برنامه هر روزه ماست که در حد توان‌مان در خدمت مردم باشیم.
وی با اشاره به تأمین هزینه‌های این درمانگاه، گفت: این پروژه حدود دو میلیارد تومان هزینه دارد که حدود 800 میلیون تومان آن توسط خیرین و مابقی آن توسط مجمع خیرین سلامت و دانشگاه تأمین می‌شود.
نیری در پایان اظهار کرد: امروز، روز میمون و مبارکی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه آزادگان جهان است که امام عزیزمان با همه خوف، نگرانی و ترسی که مبادا آمریکایی‌ها کودتا کنند و حمام خون راه ‌بیندازند جان‌شان را کف دست‌شان گذاشتند و به ایران آمدند؛ امام(ره) در نوفل‌لوشاتو فرمودند که من و احمد می‌رویم، شما دیگر دنبال ما نیایید که اگر اتفاقی افتاد برای ما باشد. با ورود امام راحل به میهن عزیزمان، مردم حماسه عظیمی آفریدند و 10 روز بعد از ورود ایشان انقلاب به پیروزی رسید.


زینب رحیمی