صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

گروه جامعه: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت: باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، مرتضی رحمانی موحد در پنل بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها در سرمایه گذاری توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد، با بیان اینکه سه موضوع اصلی گردشگری سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه و اجرایی شدن فعالیت‌های آن باید زیرساخت‌های گردشگری سلامت فراهم‌ شود.

وی افزود: بازاریابی هم موضوع موثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید در کشورهای هدف این نوع از گردشگری نیازها و گرایش‌های افراد شناسایی شود و نوع و چگونگی خدمات بر اساس آن برنامه‌ریزی شود.

معاون گردشگری با تاکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور، اظهار کرد: خدمات با کیفیت در انواع گردشگری بسیار موثر است اما در گردشگری سلامت به دلیل حساسیت‌های موجود تاثیر بیشتری دارد چرا که خدمات پزشکی با جان و سلامت افراد درگیری مستقیم دارد؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت پذیر باشیم و خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

رحمانی موحد در ادامه تصریح کرد: در حوزه پزشکی و سلامت ایران دارای برند است و باید برای برند سازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.

وی در پايان ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کرده و به جزئیات و امور جانبی آن بپردازیم.