صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۹۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

گروه مسابقات: آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن امروز با حضور بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق سنوات قبل، آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور دانش‌آموزان، دوره اول و دوم متوسطه مدارس سراسر کشور صبح امروز، 27 فروردین‌ماه برگزار شد.
آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور بیش از ۱۰۰ هزار ‌دانش‌آموز برگزیده دوره اول و دوم متوسطه مدارس سراسر کشور و با همکاری معاونت پرورشی ـ فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها(ادارات قرآن، عترت و نماز) در حوزه‌های شهرستانی و مناطق 19 گانه استان تهران برگزار شد.
بنابراین گزارش، در حاشیه برگزاری این آزمون، حجت‌السلام والمسلمین محسن قرائتی، دارابی معاون پرورشی دبیرستان ماندگار البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین متوسل، رئیس مؤسسه فرهنگی درس‌هایی از قرآن، مدیر اداره‌کل قرآن و عترت منطقه 6 و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این منطقه از حوزه امتحانی دبیرستان پسرانه شهید مطهری بازدید کرد.

در ابتدای بازدید، حجت‌الاسلام قرائتی طی سخنانی به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون به اهمیت نماز و انس با قرآن‌ کریم تأکید کرد و کسب مهارت‌آموزی در کنار علم و پژوهش را برای دانش‌آموزان به منظور کسب حرفه و اشتغال امری ضروری دانست.


وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود، به مبحث امام زمان‌شناسی، روش‌های شناخت و طول عمر حضرت مهدی(عج) مطالبی را بیان کرد.
گفتنی است؛ به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوائز ارزنده‌ای در سه سطح، کمک هزینه عتبات، کمک هزینه مشهد مقدس و کارت هدیه بانکی اهداء می‌شود.