صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۶۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

گروه جامعه: سبک زندگی جهادی از سوی مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای مخلصین در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ترویج می‌شود.

محمد صادق زمانی، مسئول غرفه سبک زندگی جهادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه با توجه به نیاز جامعه امروز ایران به سبک زندگی جهادی، مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای مخلصین 2 سال است که شعار سبک زندگی جهادی در نمایشگاه قرآن حاضر می‌شود.
وی تصریح کرد: سال گذشته در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، این مؤسسه توانست رتبه نخست را در بین مؤسسات غیردولتی کسب کند؛ چراکه هم به دلیل نوع محتوا و میزان مخاطب ما رتبه بالایی را کسب کردیم.
زمانی عنوان کرد: این مؤسسه ترویج سبک زندگی را به عنوان برترین سبک زندگی قرآنی و تحول گرا مطرح می‌کند و این تحقق این سبک زندگی را راه‌کار برون‌رفت کشور از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌دانند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی برای اقشار مختلف بیان کرد: با کارگاه‌های دانشجوی جهادی، کارمند جهادی و مدیر جهادی را برای دانشجویان، کارمندان و مدیران دولتی و غیردولتی برگزار و شاخصه‌های جهادی را برای آنان تبیین می‌کنیم.
مدیر غرفه سبک زندگی جهادی راه‌اندازی پویش پروانه‌ها در نمایشگاه قرآن را از جمله دیگر فعالیت‌های این مؤسسه عنوان کرد و گفت: در این طرح ما دانش‌آموزان بی‌بضاعت را به مردم معرفی کرده و آنان به تأمین مایحتاج این دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس تشویق می‌کنیم.
وی حمایت از کارتن‌خواب‌ها را در قالب طرح جذب حامی برای هیئت احسان الحسین(ع) از جمله دیگر طرح‌های ارائه شده توسط این مؤسسه در نمایشگاه قرآن خواند و عنوان کرد: در هیئت احسان الحسین(ع) ما کارتن‌خواب‌ها را شناسایی کرده و ضمن کمک به ترک اعتیاد، آنها را به خیرین برای اختیار کردن یک شغل معرفی می‌کنیم.
زمانی ترویج خیرالرازقین را دیگر فعالیت مؤسسه مرسلین دانست و عنوان کرد: از این طریق افراد اهل روزی حلال را تقدیر و به رسانه‌ها معرفی می‌کنیم.