صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
با عنوان «ربیع‌القرآن»؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان «ربیع‌القرآن» در استان اردبیل برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مجموعه فرهنگی مسجد محله معمار اردبیل با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، شورای اسلامی و شهرداری اردبیل و بانک مهر اقتصاد اردبیل‌،‌ اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان «ربیع‌القرآن» در استان اردبیل برگزار می‌شود.

همچنین، این جشنواره قرآنی همراه با اعطای جوایز نفیس برای منتخبان و هدایای ارزنده برای حضار در مراسم ویژه مقاطع سنی زیر 20 سال و نیز مقطع 20 تا 40 سال در محل مسجد محله معمار اردبیل برگزار می‌شود.

مرحله انتخابی جشنواره طی روزهای 30 و 31 خردادماه از ساعت 15 تا 20 و مرحله نهایی و اختتامیه جشنواره نیز روز اول تیرماه سال جاری از ساعت 22 تا 24 در محل مسجد محله معمار اردبیل برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام در این جشنواره قرآنی روز 29 خردادماه جاری خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به دبیرخانه اجرایی جشنواره واقع در اردبیل، خیابان امام، محله معمار، جنب مسجد معمار و یا دارالقرآن الکریم استان به نشانی خیابان شیخ صفی، کوچه ملاهادی،‌ پائین‌تر از حمام قدیمی مراجعه کنند و یا با شماره‌های 33234601 و 33250402 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل با عنوان «ربیع‌القرآن» طی روز پنجشنبه، اول تیرماه سال جاری در محل مسجد محله معمار اردبیل برگزار خواهد شد.