صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۱۹۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بعد از حدود یک هفته برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور اردن، عصر امروز 31 خردادماه مراسم اختتامیه این مسابقات اعلام و نفرات برتر این مسابقات تجلیل شدند.
بر همین اساس در این مسابقات ابوذر کرمی در رشته حفظ کل قرآن کریم حاضر شده بود که در نهایت موفق به کسب رتبه‌ نشد و نفر اول تا پنجم به ترتیب از كشورهاي: اردن، الجزایر، سودان، امارات و كويت بودند؛ در این مسابقات «حمیدرضا مستفید» به عنوان استاد راهنما، نماینده کشورمان را همراهی کرد.
بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن از روز 25 تا 29 خردادماه ادامه داشت و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج آن نیز امروز برگزار شد.
در این مسابقات نمایندگانی از بیش از ۳۰ کشور عربی، اسلامی و خارجی حضور یافتند و رقابت‌های خود را در سالن اجتماعات مسجد «عبدالله اول» شهر «امان»، پایتخت اردن برگزار کردند. 
یادآور می‌شود سال گذشته نیز «علی اسدی‌صیفار» حافظ نوجوان کشورمان حضور داشت که رتبه‌ای را کسب نکرد. همچنین در بخش بانوان نیز که فروردین ماه امسال و با حضور زهرا قربانی از کشورمان برگزار شد، به نماینده ایران رتبه‌ای نرسید.