صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

گروه بین‌الملل: معارض سرشناس عربستانی و استاد دانشگاه لندن تأکید کرد رؤیای رژیم صهیونیستی برای رسیدن به مکه مکرمه به دست ولیعهد جدید این کشور محقق می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از العالم، مضاوی الرشید در گفتگویی تلویزیونی، به همپیمانی رژیم صهیونیستی با عربستان و امارات اشاره و اظهار کرد: نزدیک‌شدن روابط عربستان با دشمن صهیونیستی، موضوعی آشکار است.
وی افزود: فعالیت‌هایی برای آماده‌کردن جامعه عربستان جهت عادی‌سازی روابط با اسرائیل بر اساس قاعده «دشمن دشمنم، دوست من است» در جریان بوده و دشمنی سعودی‌ها اکنون به سوی ایران و شیعیان هدایت شده است.
الرشید تأکید کرد: برخی سازمان‌ها در حال آماده‌کردن ملت‌ها جهت پذیرش «اسرائیل» هستند.
الرشید افزود: این کاری است که محمد بن سلمان آن را محقق کرده،  دشمن صهیونیستی این روزها، در حال سپری‌کردن بهترین ایام خود است، چرا که به شبه جزیره عربستان به عنوان مرکز ثروت و قبله مسلمانان رخنه کرده است.
این معارض معروف عربستانی مقیم لندن، تأکید کرد: زمانی که پرچم اسرائیل در ریاض برافراشته شد، موضوع دیگر تمام شده است. آیا پس از آن مثلا اگر اسرائیلی‌ها نیمی از ملت فلسطین را به قتل رساندند، مردم اندونزی اقدامی خواهند کرد؟! .. رؤیای اسرائیل برای رسیدن به مکه، در آینده به دست محمد بن سلمان محقق می‌شود.