صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی نفرات برتر مسابقه تلفنی حفظ قرآن کریم از سوی خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، از سوی خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران، اسامی نفرات برتر مسابقه حفظ یک جزء قرآن کریم که به صورت تلفنی و زیر نظر مربیان مجرب قرآنی این خانه قرآن برگزار شده بود، اعلام شد.
همچنین، بنابر اعلام مسئولان خانه قرآن دارالتقوی، سمیه چره‌پور از اراک، زینب علاقه از اراک و زهرا غلامزاده از مشهد مقدس به عنوان نفرات برتر این مسابقات تلفنی اعلام شدند.
این مسابقه تلفنی قرآنی از روز چهارشنبه، اول شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا روز شنبه، ۱۱ شهریورماه نیز ادامه داشت که علاقه‌مندان می‌توانستند در این فاصله زمانی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ جهت ارائه محفوظات خود با مدیران خانه قرآن دارالتقوی ارتباط برقرار کنند.
در پایان برگزاری این آزمون و مسابقه قرآنی، به سه نفری که اسامی ایشان اعلام شد و در این مسابقه حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم شوند،‌ جوایزی از سوی مدیریت خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران اعطا خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران به ویژه مسابقات قرآنی می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۳۲۴۷۴۹۷۶ (نسرین فریدونی) و ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸ (مدیریت خانه قرآن) تماس بگیرند.