صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۶۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

گروه بین‌الملل: کمپین جهانی «بگو یا حسین» در حال آماده‌سازی بطری‌های آب آشامیدنی با برچسب هشتگ بگو یا حسین #Sayyahussein برای توزیع به یاد تشنگی سیدالشهداء در شهر کالیفرنیای آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه‌های اجتماعی، مجموعه مردم نهاد عاشورا که چند ماهی است فعالیت خود را با هدف معرفی صادقانه واقعه عاشورا و رساندن پیام امام حسین (ع) به مردم جهان شروع کرده، در راستای معرفی ویژگی‌های شخصیتی و هدایت کننده امام حسین (ع) به مردم اقصی نقاط جهان، کمپینی را با نام «بگو یا حسین» راه اندازی کرده است. 

وب سایت Ashura.info از تمامی علاقه مندان به امام حسین (ع) درخواست کرده تا با شرکت در این کمپین، به روشی نوین و به صورت غیرمستقیم، امام حسین (ع) را به مردم جهان معرفی کنند. 

در فراخوان  از آنان خواسته شده که تصویری از خود به همراه کاغذی که بر روی آن جملات تعیین شده، برای شرکت در کمپین با هشتگ #SayYaHussain وجود دارد را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند‌. 

از اهداف بلند مدت این مجموعه، جلوگیری از اسلام هراسی و معرفی صادقانه واقعه عاشورا است که با استفاده از تخصص متخصصین خود در حوزه وب سایت و فضای مجازی ، تصویری واقعی از عاشورا و شیعیان امام حسین (ع) در نتایج تصویری جستجوی انگلیسی واژه ی Ashura در موتور جستجوگر گوگل، به نمایش بگذارد/.






نظرات بینندگان
زهرا
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
کاش بشه تو کشور های دیگه هم همینکارو انجام بدن .
خیلی خوبه .