صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

گرو‌ه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سومین دوره مسابقات استانی قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق سنوات گذشته، اتحادیه مؤسسات قرآنی - مردمی خراسان شمالی، مجری برپایی سومین دوره مسابقات استانی قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان سراسر استان در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.
این مسابقات در رشته‌های کتبی احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی(مفاهیم) پنج‌شنبه، 20 مهرماه ساعت 9 صبح در محل مؤسسه فرهنگی مردمی دارالقرآن عترت واقع در خیابان طالقانی شرقی، بلوار استقلال، پشت پارک شهر برگزار می‌شود.
مرحله کشوری رشته‌های کتبی این سری از مسابقات قرآن، ورزش و جوانان همزمان با سراسر کشور شنبه، 22 مهرماه در مرکز استان برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر و اهدای جوایز  نیز همزمان با مرحله کشوری رشته‌های شفاهی این مسابقات در هفته اول آبان‌ماه در استان فارس برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ تمامی ورزشکاران دارای کارت بیمه ورزشی معتبر و ورزشکاران دارای حکم قهرمانی شهرستان، استانی، کشوری و بین‌المللی در استان و جوانان بین سنین 15 تا 29 سال و تمامی کارکنان وزارت ورزش و جوانان سراسر استان از شرکت‌کنندگان در این دوره مسابقات قرآنی هستند.