صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۵۴۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن در صورت تامین اعتبار خبر داد.

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: جهت برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی هیچ‌گونه اعتباری نداریم.
وی در ادامه افزود: حداقل سالانه 150 میلیون تومان باید برای فعالیت‌های قرآنی اوقاف استان در نظر گرفته شود تا بتوانیم برنامه در حد قبولی انجام دهیم.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اهدای جوایز به برندگان مسابقات قرآنی، پرداخت حق‌الزحمه مربیان حفظ قرآن، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان قرآنی و راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شوند.
نمازی یادآور شد: همچنین تبلیغات برای موقوفات قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، پشتیبانی و حمایت از مسابقات دانش‌آموزی، حمایت از مؤسسات و نخبگان قرآنی، خرید و توزیع محصولات فرهنگی و قرآنی به قرآن‌آموزان و اردوی سیاحتی و زیارتی جامعه قرآنی از سایر این برنامه‌هاست که در صورت تامین اعتبار برگزار می‌شوند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خویش نشست با روحانیان و مبلغین درخصوص موقوفات قرآنی قبل از هفته وقف را از برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.