صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام نتایج و اسامی برگزیدگان سلسله مسابقات سالانه تثبیت قرآن این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهراء(س) طیبه‌سادات طباطبایی، عنوان کرد: سلسله مسابقات تثبیت قرآن ویژه حافظان قرآن کریم به صورت سالانه و در سه مرحله به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این مسابقات با هدف تثبیت و ارتقاء محفوظات قرآنی حافظان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و همچنین تشویق و تکریم آنان اجرا می‌شود.
طباطبایی اظهار کرد: سلسله‌مسابقات تثبیت قرآن کریم از برنامه‌های ثابت سالانه اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با استقبال بانوان حافظ این مؤسسه روبرو شده است و امسال به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان برگزیده این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با برگزاری چنین طرح‌هایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علاوه بر تشویق و ترغیب حافظان قرآن به قدرشناسی از نعمت الهی حفظ کلام‌الله در صیانت از این نعمت بکوشند و حفظ قرآن را زمینه‌ای برای انس، عمل و تبلیغ معارف قرآنی قرار دهند.
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در پایان یادآور شد: حافظان برگزیده این مسابقات جهت دریافت هدایای خود از تاریخ اول آبان ماه به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند.