صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

گروه هنر: حوزه هنری فردا نهم آبانماه از مستند عاشواریی «راه دل» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری رونمایی می‌کند.

یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره جدیدترین فعالیت این مرکز این‌گونه اظهار نظر کرد: آیین رونمایی از مستند «راه دل» به کارگردان مهدی زمانپور کیاسری فردا نهم آبانماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه راس ساعت 18 با حضور سینماگران، شاعران آیینی، مستندسازان، اهالی رسانه و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. شعرخوانی دو تن از شاعران آئینی کشور، میلاد عرفان‌پور و سیدحمیدرضا برقعی از دیگر برنامه‌های مراسم است. در ادامه از مستند «راه دل» از محصولات تازه سازمان سینمایی حوزه هنری رونمایی می‌‌شود.

عشیری در پایان خبر خود آورده است: این مستند آخرین اثر مهدی زمان‌پور کیاسری، برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر است که روایتی جذاب از سفر اربعین «مشتی اسماعیل» پیرمرد نابینای شمالی است که پیش از این او را در مستند موفق «مشتی اسماعیل» دیده بودیم. زمانپور در این مستند علاوه بر به تصویر کشیدن حال و هوای پیاده‌روی نجف تا کربلای اربعین حسینی، از ظرافت‌های روحی و معنوی مشتی اسماعیل و شوخ طبعی‌های همیشگی او می‌گوید.

در پایان این خبر آمده، ورود به این مراسم برای عموم آزاد و رایگان است.