صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۵۳۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
با حضور قاری فیروز برگزار شد؛

گروه بین‌الملل: آیین نیایش و دعا برای موفقیت دانش‌آموزان مدرسه بین‌المللی ایران در داکا، پایتخت بنگلادش در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش؛ آیین دعا و نیایش دانش‌آموزان با عنوان «میلاد سالانه» به رسم و سنت معمول در بنگلادش هر سال برای موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات پایان سال برگزار می‌شود.

این مراسم امسال هم برگزار شد و از عموم دانش‌آموزان به همراه اولیا به منظور شرکت در آن دعوت به عمل آمد.

مراسم با قرائت آیاتی از کلام خدا توسط «آ ک ام فیروز»، قاری بنگلادشی و معلم قرآن مدرسه آغاز شد و پس از آن، گروه سرود دانش‌آموزان مدرسه، نعت زیبایی را در شأن حضرت ختمی مرتبت(ص) اجرا کرد.

پس از آن سید موسی حسینی از جایگاه مدیر مدرسه و محمد فاروق، استاد دانشگاه جنوب شرق داکا به عنوان مهمان ویژه مشترکا با اهدای دسته گل و اعطاء مدال‌های مخصوص به دانش‌آموزان کلاس پنجمی‌، آنان را مورد تشویق قرار دادند.

محمد فاروق نیز در سخنان خود، الگوها و نمونه‌هایی از صداقت و اخلاق حسنه پیامبر اکرم(ص) را به دانش‌آموزان یادآور شد و از اولیا خواست که در رشد و تعالی هر دو جنبه ظاهری و باطنی کودکان خود کوشش کنند.

فاروق در پایان به مولودی‌خوانی پرداخت و دست به دعا و مناجات برای موفقیت دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه دعا کرد.

گفتنی است، برنامه‌های آموزشی مدرسه بین‌المللی ایران در داکا در سال تحصیلی2017 رو به پایان است و دانش‌آموزان برای امتحانات پایان سال آماده می‌شوند/.