صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۳۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

گروه جامعه: نمایشگاه پوشش اسلامی–ایرانی با هدف توسعه و گسترش الگوهای مناسب برای سبک‌های رایج زندگی، احیاء و تقویت میراث‌، سنت‌ها و آداب فرهنگی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ‌دومین نمایشگاه مد و پوشش اسلامی ایرانی با همکاری دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی و صنایع دستی و نمایشگاه‌های فعال و مطرح این حوزه در شمال تهران از 26 آذر ماه لغایت 29 آذر ماه از ساعت 10 الی 16 در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه یک برپا شد‌.

‌اولویت برگزاری این نمایشگاه شامل عرضه و فروش لباس‌های اجتماعی ویژه کودکان‌، نوجوانان، بزرگسالان و ملحقات حجاب از جمله کیف و کفش است‌.‌ در این نمایشگاه سعی شده در زمینه سبک زندگی ایرانی‌‌–‌اسلامی، الگوسازی و ترویج حجاب و عفاف در بین بانوان به‌خصوص دختران جوان فرهنگ‌سازی شود.

‌اجرای برنامه‌های جانبی در نمایشگاه از‌جمله نحوه بستن شال و روسری، دوخت چادر‌، انواع هنرهای رودوزی روی مانتو‌، چادر ازجمله بخش‌های جذاب این نمایشگاه است. این نمایشگاه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه یک واقع در خیابان شریعتی، خیابان رضایی برپا شده است.