صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
در اعتراض به تصمیم ترامپ صورت گرفت؛

گروه بین‌الملل: مردم شهر کراچی پاکستان در حمایت از قدس شریف و محکومیت طرح صهیونیستی ترامپ راهپیمایی میلیونی در این شهر برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از پاکستان، این راهپیمایی عصر دیروز(26 آذرماه) برگزار شد و مولانا سراج الحق، امیر جماعت اسلامی پاکستان در آن حضور یافت.


وی طی سخنانی برگزاری راهپیمایی میلیونی را علامت بیداری ملت مسلمان خواند و اعلام کرد تا ترامپ تصمیم خود را پس نگیرد اعتراضات ادامه خواهد داشت.


وی افزود: تصمیم ترامپ در به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و ما از ائتلاف سعودی که با نام اسلامی تشکیل شده است، می‌خواهیم آزادی قدس و کشمیر را در اولویت قرار دھد.


سراج الحق همچنین تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی میلیونی مردم کراچی نشان داد که ملت مسلمان بیدار هستند و حاکمان اسلامی باید بیدار شوند.


امیر جماعت اسلامی پاکستان تأکید کرد: مقابله با اسرائیل تا حل مسئله بیت‌المقدس و فلسطین باید ادامه داشته باشد و ما از کشورهای اسلامی می‌خواهیم سفراء خود را از آمریکا فرا بخوانند.


وی افزود: مسلمانان در مسئله قدس و فلسطین در کنار ملت فلسطین ایستادہ‌اند و برای حمایت از قدس و مقابله با «اسرائیل» همه ما تا پای جان آمادہ هستیم و این مایه افتخار ماست.


مولانا سراج الحق در پایان ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۱۸ سال آزادی قدس باشد/.