صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

بیرجند- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی دهه فجر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: حسن سلمانی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت رویکرد کاربردی نسبت فرهنگ قرآن‌کریم در جهت پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه نیازمند برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت منسجم در خراسان‌جنوبی هستیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در این راستا ۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کارگاه‌ها از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت که امیدواریم در ارتقاء اندیشه قرآنی در خراسان‌جنوبی مؤثر واقع شود.

سلمانی با اشاره به اینکه از این ۱۲ کارگاه، سه کارگاه در بیرجند برگزار می‌شود، ادامه داد: برای برگزاری این کارگاه‌ها در شهرهای مختلف خراسان‌جنوبی از ظرفیت چهار استاد مطرح کشوری استفاده می‌کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: گروه مخاطب این کارگاه‌ها اقشار تأثیرگذار جامعه چون بانوان فرهیحته، معلمان و مدیران مدارس آموزش و پرورش، جامعه قرآنی و بانوان دستگاه‌های اجرایی است.

سلمانی گفت: با توجه به نقش تأثیرگذار بانوان در جامعه و خانواده تلاش ما بر این است که گروه مخاطب کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی را بانوان تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی از محوری‌ترین برنامه‌های اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دهه فجر است اظهار کرد: برای برگزاری این ۱۲ کارگاه ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیش از این دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی برگزار شد که ۴ نفر از خراسان جنوبی در این دوره شرکت کردند.

سلمانی ادامه داد: از کسانی که در دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی شرکت کرده‌اند در کنار اساتید در کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها افزایش آگاهی، پذیرش مسئولیت، رضایت و آرامش روحی و معنوی و ایجاد شرایط لازم برای تغییر سبک زندگی در بین شرکت کنندگان است.